هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آسکا لارا آنتالیا 

هتل آسکا لارا آنتالیا هتلی 5 ستاره در منطقه لارا در شهر آنتالیا ساخته شده است و جز زنجیره هتلهای آسکا محسوب می شود. هتل آسکا لارا در سال 2014 و در زمینی به مساحت 62 هزار مترمربع بنا گردید. این هتل دارای 150 متر ساحل شنی اختصاصی است که 350 متر با هتل فاصله دارد. هتل آسکا لارا آنتالیا تا کنون موفق به کسب 10 جایزه و گواهی‌نامه در زمینه هتلداری شده است. این هتل 525 اتاق در تیپ های اتاق های دونفره، استاندارد دوگانه و استاندارد سه گانه دارد. از جمله امکانات اتاق ها تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، کتری برقی، حمام با دوش و سشوار رو تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی که مشرف به دریا و فضای سبز می باشد و مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 



امکانات هتل آسکا لارا آنتالیا:

 شش رستوران سفارش از منو نیز در «آسکا لارا» فعال است که غذاهای متنوعی از قبیل غذاهای آسیای شرقی، سنتی ترکیه و ایتالیایی عرضه میکنند. 

برخی دیگر از امکانات این هتل استخرسرباز و سرپوشیده با یک پارک ابی با 9 سرسره آبی دارا می باشد. مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، وایفای رایگان در محوطه های عمومی، سالن بسکتبال، تنیس،سالن بیلیارد، سالن بدنسازی،اتاق بازی کودکان،کلاب شبانه، میز پذیرش 24 ساعته، باشگاه شبانه، ماساژ، سونا، حمام آفتاب. 

اگر قصد سفر با تور آنتالیارا دارید می توانید هتل آسکا لارا را برای اقامت در شهر آنتالیا انتخاب نمایید. 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 هتل 5 ستاره رویال هالیدی پالاس آنتالیا که بسیار شیک و لوکس است و جزو گروهی Stone Group Hotels است که در مساحتی به وسعت 53 هزار متر مربع ساخته شد و در اول آوریل 2011 افتتاح گردید. این هتل در 17 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و 15 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است.این هتل دارای 500 اتاق می باشد که به 363 اتاق ممتاز، 48 اتاق دوبلکس، 54 اتاق خانوادگی، 8 سوئیت، 23 سوئیت دوبلکس و 2 سوئیت شاهانه و مجلل تقسیم شده اند که  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.

-رویال-هالیدی-پالاس3.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس-آنتالیا8.jpg

امکانات رفاهی هتل رویال هالیدی پالاس :

شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل می باشد. این هتل ۵ ستاره دارای اتاق بازیهای کامپیوتری و کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی می باشد. يک صرافی نيزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهزبرای مهمانانی که به قصد تجارت به آنتالیا سفر می کنند این هتل لوکس گزینه خوبی برای اقامت آنان می باشد.میهمانان و گردشگران می توانند در باغ هتل استراحت کنند و از زیبایی های آن لذت ببرند. ميهمانان می توانند در فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، قايقرانی با کانو، بيليارد، تنيس، بولينگ، پرتاب دارت شرکت کنند.همچنین یک سالن بدنسازی کاملا مجهز در هتل وجود دارد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-رویال-هالیدی-پالاس4.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس7.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: